Published: 1 april 2021

Jan Buurke

Met trots presenteren wij de nieuwe coalitie van Midden-Groningen. Deze bestaat uit de partijen GemeenteBelangen Midden-Groningen, VVD, CU, D66 en BBB. Met de titel โ€œSamen bouwen aan morgenโ€, willen we met dit coalitieakkoord duidelijk maken dat we samen werken aan de toekomst van onze gemeente. Samen met onze inwoners willen we gaan investeren in onze mooie gemeente. Denk hierbij aan woningbouw, bereikbaarheid, leefbaarheid, het terugdraaien van betalen voor de groene container en een stop zonneparken. Samen zorgen dat onze gemeente voor de toekomst een aantrekkelijke gemeente is voor jong en oud.

ย 

๐–๐จ๐จ๐ซ๐ย ๐ฏ๐š๐งย ๐๐š๐ง๐ค

ย 

Een speciaal woord van dank aan Bram Schmaal, die als verkenner, informateur en formateur het proces heeft begeleid. Maar ook dank aan de coalitiepartijen en de ambtelijke ondersteuning bij het maken van dit akkoord. Een gezamenlijke inspanning

ย 

๐–๐ž๐ญ๐ก๐จ๐ฎ๐๐ž๐ซ๐ฌ

ย 

Namens GemeenteBelangen zijn de nieuwe wethouders Lianne Bogema en Hendrik Loots Wij wensen als partij hen en alle andere collegeleden veel succes als wethouders in onze mooie gemeente. Wij hebben er alle vertrouwen in dat zij de klus gaan klaren.

ย 

Raadslid en commissielid

ย 

Ook verwelkomen wij Maarten Keuning in onze fractie nu Hendrik wethouder is geworden. Tevens neemt Gosse Huizenga plaats als commissielid voor GemeenteBelangen Midden-Groningen. Wij wensen hen veel succes en plezier in de raad.

ย 

Lees hieronder het volledige coalitieakkoord.

coalitieakkoord samen bouwen

ย 

ontwerp door: ontwerpwebsites.nl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram